Sorry

Oj vilken dålig uppdatering, sorry. Men det är faktiskt sommarlov. Jag är hos pappa nu, har lyckats ta världens sötaste bilder på min lillasyster haha (ja, det är svårt, hon sitter aldrig still, fast jag antar att alla 1 och ett halvt åringar är så)Kunde inte sova något inatt för våra grannar hade typ grillfest hela jävla natten och deras musik var den sämsta jag hört, det lät som att nån försökte starta en moppe. Ew. Sen kom Saga in runt halv 10 och försökte dra ut mig ur mitt rum, HALLÅ HALV 10!! Fast jag kunde inte säga nej till henne haha, så söt! Aa så nu sitter jag här som en zombie. Det närmar sig EM, wihoo. Det kommer nog gå bra för Dynamites :) Hoppas min och Jessis plan funkar på EM!! Sen blir det Lady Gaga med exdemonds, wiie! :) Har fortfarande inte fått bilderna från grönan, Jessica har fortfarande kameran och den är Jennys och hon har sladden osv. Blä. Men snart kommer dem ;) Men vi ska träffas 3,4,5 juli & andra augusti, yey! Här får ni en ful bild så länge haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0