It's getting close

Hellooo! I LOVE SOMMER (apropå ingenting). Idag har jag varit på stan med Nikki, väldigt kul. Skrattade väldigt mycket. Lyckades få med mig hem 1 svart bikini från bikbok (den där som är gjord av paljetter typ, kommer nog bara sola i den, haha). 1 tröja från Zara, en vit långärmad med gråa ränder. Ja, en sån som resten av sverige har, fast den här var i bomull, mycket skönare hihi. Ett par ballerina skor, skit söta! Från Zara dem oxå. Ett par svarta shorts från Gina. Ett grått linne från bikbok, om jag säger paljetter så låter det fel. Så jag säger ingenting haha, för den är faktiskt jätte söt! Sen var det lite annat oxå :)

På onsdag ska vi ha lagavslutning med Devils, vi ska bada. Eller jag ska inte, jag badar aldrig i hav/sjöar osv. Jag hatar fiskar. Eller ibland.. men inte ofta haha. Istället ska jag ligga och sola hehe, jag har förresten fått värsta brännan från grönan, helt sjukt! Man ser randen från mitt linne :) Efter det så ska vi på Malin och Louice's träning. Alltid kul att se Dragons köra. (De ska tävla EM om en vecka, helt sjukt bäst!).

Förövrigt så sitter jag och pratar med Jessica, as usual. Hon är nog världens bästa vän.
Nu hörrni så fick ni ett långt inlägg, fast det var jag nog skyldig er, jag har sämst uppdatering i bloggen.
But hey! Det är faktiskt sommarlov!

Nora & Oliver, så söta så man får hål i tänderna. Mina kusiner haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0