Typ.... BAJS!

Hellu! Asså Hanna lät mig inte somna igår typ haha, hon försökte hålla mig vaken genom att mata mig (?) Först åt vi paprika haha, sen dextrosol sen vaniljglass med colasås och bananer haha, asså typ 4 på natten/morgonen. Sen somna vi, hanna sov på govlet? Haha för det var så vamt. Och vi somnade med taklampan och tvn på. Idag skulle vi badat men det blev inte av (Förlåt Julia, det var verkligen inte med flit!<3). Men asså ååh då kunde jag bara vart med Tove för hon ringde mig igår, hon har ju kommit hem ifrån USA :) Aa men då kunde jag ju vart med henne istället för att vi inte gjorde nånting idag typ.. Hon var på grönan med Frida (tvillingsyster) och Ella. Haha gissa om jag blev avis. 4 augusti, 4 augusti, 4 augusti! JAG DÖR SNART!! Måste träffa jessica och jenny NU. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0