The Hills

Hejsan! Hoppas alla har det bra, själv sitter jag och pratar med My på msn (som jag förövrigt HATAR! Msn har typ förstört mitt liv, jävla sär program, ska försöka sluta vara inne, yeah dream on..) iallafall så kollar jag på The Hills samtidigt och äter godis :) Asså Saga åt en korv idag? Eller nej, hon åt upp sin. Sen ville hon ha min oxå :o Så hon fick lite av min, haha hon åt mer än mig vafan. Hon är 1 och ett halvt?! Wops nu är reklamen slut :) Puss & Kram

HOPPAS LAUREN & HEIDI BLIR VÄNNER IGEN!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha, förlåt men de lät så kul "Saga åt en korv idag" (lättroad jag vet xD) Hah, Hon är söt bebis! :) <3

2009-07-10 @ 20:54:36
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0