Not good, Nicole

Jag måste fan skärpa mig. Jag får 700 i månadspeng (som oftast går åt småsaker, allt annat betalar mamma) och jag slösade bort dem första dagen jag fick dem :(.. Och eh.. ja, ni kan ju gissa på vad... kläder och skor. Så nu får jag bara 550 med mig till EM av mamma, känner mig värsta fattig. Ska försöka få med mig lite till.. Jag är fett dum, alla köper kläder på rea nu, utom jag. Men inte mitt fel att de snyggaste sakerna inte är på rea. Eller jag köpte faktiskt en bikini som var på rea, fett stolt :) fast den kostade ändå några hundralappar.. wops. Äh det finns inget jag kan köpa på EM.. eller jo vita cheershorts :) Och en EM tröja? Åh herregud..

Kommentarer
Postat av: My

Lillla Nicole.

Jag tycker synd om dej, men jag skulle va glad om jag hade pengar så jag kunde shoppa så vaer häppy och lev livet, då får endå pengar snart igen

2009-07-02 @ 21:49:40
Postat av: Olivia

haha jag får ingen månadspeng, råkade göra av med min innan jag fick den -.- haha, så får ha med mig typ några enkronor till EM! jag vill också ha en em tröja ju :(

2009-07-02 @ 21:49:45
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahahaha,vi är shoppinggalna :P vad ska du ha med dig till em då? :D

2009-07-02 @ 22:07:21
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0