Det närmar sig.

EM närmar sig nu. Haha inte för att jag ska tävla, men massor av starter från min förening! Malin och Louice lag t.ex. Jippie! Och shit vad glad Jessica blev när jag sa att jag skulle komma på efterfesten haha, för jag trodde först inte att jag kunde. Fast Helene sa att vi fick gå :) Imorgon ska vi åka och köpa luftmadrass till mig. Sen kommer My hit, så åker vi till Nyköping på Friday och har lite skojs. Ska försöka smita till Jessica då oxå. För den internationella tävlingen blev inställd så vi ska ''chill jobba''. Hellooo Jessica! Haha. Och den skitungen har inge jobb på Lördag eftermiddag, fast då ska hon stå med mig och jobba, eller vi ska försöka.. vet inte om hon får. För hon går i Uppsala Spirits och jag i Dynamites, och det är bara Dynamites som jobbar i tävlings hallen (där allt händer höhö). Åh gud vad kul det ska bli!

I dem klasserna som Dynamites kunde kvala till EM i var:
Individuell Junior.
Junior A
Senior A
Group stunt Junior
Group stunt Senior.


Och alla lag/personer som ställde upp i de här klasserna gick vidare till EM :)
Så Dynamites har flest starter ifrån Sverige, yay! Jag kommer nog tappa rösten efter den här helgen.
Det gjorde jag på SM, och det här är lixom EM.. Jag kommer skrika sönder på Malin och Lollo :)
PUSS!

Blogg.se suger!!! Man kan fan inte ens ladda upp bilder, sämst hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0