Söndag!

Hejsan! :) Först och främst måste jag säga att Louise och Josefins blogg (två kompisar från laget) har fått besökarrekord, typ 109 unika besökare eller något :) Wiie! Deras blogg hittar ni här! :)

Träningen gick super! Jag älskar Devils så mycket. Malin (en utav våra tränare) kunde tyvärr inte komma, men Louice var där och vi hade super kul med henne :) Åh jag älskar vår hoppuppställning. Så fin. Älskar hela programmet! Men allt gick dock inte prima.. hehe. Cissi ringde Louice (Cissi är Diamonds tränare, och Diamonds är Jr A laget som tränar efter oss). Deras kort nyckel fungerade inte så jag sprang ner och skulle öppna. Såklart började tjuvalarmet gå, fast det var nog inte jag som fick igång det.. men iallafall. Så stod Malin, Hanna och Elli där och skrattade medans jag fick panik och försökte öppna dörren haha. Men sen sa Cissi att hon skulle ringa några snubbar som kunde öppna dörren så jag fick gå upp till laget. Men då slutade vi. Så kom vi ner och satt fast i typ en kvart, jag hyperventilade haha! Och Diamonds körde program utanför. Tillslut hittade några tjejer i mitt lag en väg ut, så vi gick hem. Men Naomi satt kvar, och Anna sa att hon hade gått ut, men icke sa nicke. Förlåt älskade lilla Naomi, jag tänkte faktiskt komma till dig hihi. Puss!

Lite styrka/stretching, kalla det vad ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Naomi

Hihi Nicole sötiis!<33

2009-01-18 @ 21:10:20
URL: http://naaomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0