Ännu mer kläder

Hejsan. Började praoa klockan 9 på morgonen, sen så dekorerade vi lite tåror, och fick äta massa. T.ex. Blåbärs muffins (som förövrigt min lillasyster & Louise fick äta, haha) Sen så sa nån i personalen att jag hade fått besök så jag sprang upp och där satt Marie med Saga :) Wiiee. Vad glad Saga var haha. Sen så jobbade vi lite till (Satt och pratade, åt bullar.. asså de säger att vi ska ta rast haha). Ja sen så tog vi lunch och så hittade jag tre söta tröjor på Cubus igen så då köpte jag dem, sen åt vi på Steak House och sen så fick vi sluta, en timme tidigare as usual, awiie! Snart måste jag möta upp My, ska hämta ut biljetter till Wild Child på fredag (har sett den 34 gånger nu, but whatever.) Sen så blire lagsnack, eller jag my och malin ska försöka fixa ihop något men det verkar inte funka så bra. Sen måste jag springa och möta Emma för hon ska kolla på vår träning. Åh herre gud vilken stressig dag. Nu ska jag prova de nya tröjorna. Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

den där muffinsen var asgod:)haha

jag köpte oxå det där linnet, det var så fint!:D det var väl okej? <3

2009-01-29 @ 18:05:15
URL: http://rawlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0