Träning & turkland

Hejsan, jag hade träning idag från kl 5 till halv 8, det var jätte kul fast jag fick typ inte göra något för jag gjorde illa min jävla handled. Såklart när vi äntligen skulle få köra gymnastik med sasha lixom, men asså vi övade flickisar å jag typ glömde och trycka mitt i så jag gjorde de lite sent tror jag (det var iaf vad cissi sa) så jag fick lite ont i handleden fast sen skulle vi bara köra hjulningar så jag körde men då började jag grina för det kändes som att handleden skulle av, blä. Så jag satt med my och kollade, sen fick vi hjälpa emelie och peikko med mattorna, haha det gick väl sådär.. :P jaja nu ska jag sluta klaga, för jag åker till turkiet inatt (eller kl. 6 på morgonen imorgon, men ändå). Oh shit jag har inte packat än, får göra det nu! OCH ALL VÄRLDENS LYCKA till dragons&diamonds som åker till USA på måndag och tävlar, extra lycka till min tränare malin :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0