Tandläkarn

Hejsan. Idag fick jag sluta skolan runt 2 eftersom att jag skulle till tandläkarn. Det gick bra men fyfan vad ont det gör när man ska bita i den där grejen och ta kort i munnen. Blä. Iallafall så fick jag nån flour grej på tänderna så nu kan jag inte äta på 2 timmar, och jag är aaas hungrig. Jävla bajs. Förresten snackade jag med Emma och nu vill jag på konfaläger ju. Orkade inte först, lixom orka be till gud på ens lov (Sorry). Men aa om alla kompisar är där så blir det väl kul antar jag. Men jag får se, gudstjänst grejerna är ju på söndagar och då har jag träning, så om det inte går nån annan dag så blire inge konfa för moi. Men jag vet inte om jag pallar. Fast jag måste erkänna att fjortisarna är rätt underhållande, hahaha. Dummare får man ju leta efter :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0