Sorry

Förlåt för att jag suger på att blogga. Eller jag har åtminstånde varit dålig idag. Men jag har inte orkat helt enkelt. Nu sitter jag och pratar med Frida på msn, hon har precis tränat, lyyyycko. Älska cheer! Och det är precis det vi snackar om haha, cheerleading alltså. Sen snackar jag lite halvt med My och en till person. Längtar tills på lördag då ska typ Anna & My sova över här igen haha. Fast jag måste snacka med Anna först. Fast hon är så sjukt bäst så hon kommer alltid när man ber henne :) Juste, jag plattade håret för ett tag sen. Det blev rätt så långt faktiskt. (Har inte plattat det en endaste gång efter att jag klippte mig). Nej nu måste jag bli lite mer social mot frida och inte bara skicka smilysar hela tiden, haha! Men jag skriver mer imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0