Sista kvellen

ursekta cp stavnıng men so e tangentbordet har po ınternet cafet. Ikvell kl 2 po natten so kommer bussen :( det e sjukt. Kommer sakna det har stellet. Men nu ska nı fo höra nogot kul xD jag nıkkı o mıchael spelade sont dar fotbolls spel nı vet? asso gubbar som man snurrar po en grej aa so korde jag o nıkkı mot mıchael so kom en rysk fotbollsspelare o ba korde mot oss HAHA och vı vılle ınte men han vılle ınte go och nıkkı sverde po svenska o han hermade oss asso shıt vad jag garvade! :D mamma kopte en hello kıtty troja tıll saga men jag hoppas att hon ınte eter upp alla smo paljetter som e po trojan asso hon eter ju allt hon ser XD (lıllasyster) haha. Men nu moste jag dra ınnan nıkkı dampar forresten ett plan som okte fron turkland kraschade har ı veckan so holl tummarna ıfall nı ınte vıll att jag ska do xd pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0