Jag vill ha helg året om.

Hejsan. Snart måste jag duscha, shit vad tiden går snabbt. Just nu vill jag bara snacka med Anna i telefon. Eller nej hon får gärna komma hit. Men nej jävla cp skolan finns ju och den förstör mitt liv. Mina helger är bäst. Egentligen är dem ganska enformliga nu för tiden. De går ut på att sova över med kompisar och träna. Alltid med Anna sen någon till oxå kanske. Sist var det My. Annars så kan jag aldrig skratta så som jag gör på lördagar. Förutom idag då, på spanskan. Jag höll på ramla av stolen av skratt tack vare Magnus. Så min spanska lärare var helt röd i ansiktet och höll på explodera. Eller på matteprovet när Jesper slog i sig i stolen, det var egentligen inte ens kul men jag fick mig ett gott skratt iallafall, haha. Sen alla gånger jag skrattar åt Tove, jag skulle kunna skriva en bok om alla roliga grejer hon säger och gör haha. Hon är helt enkelt bäst (Förlåt Frida, men nu blir Tove glad haha). Har ni tänkt på hur många gånger jag skriver ''haha'' i mina inlägg? Börja räkna, rätt så underhållande faktiskt, haha! Jaja, fett boring inlägg. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0