Happy day:)

Hejsan. Idag efter skolan så åkte jag hem till tvillingarna. Och B & M var oxå där. Det var sjukt kul men jag och min gris (Frida) typ dampade loss på varandra haha, fast det gjorde ifs jag och Tove med haha. Dumma tvillingar :) Och asså gud vad folk tar saker av mig! Vi åt på sams kebab idag på lunchrasten för maten var oätbar idag. Och så tar jesper pomfritts av mig. Sen tog kalle och magnus hälften av mitt godis och sen så tog Tove resten. Dumma ungar haha. Men det var kul. Vi tog maaaaaaassa bilder. Magnus fick även lust att göra en sån där grispyramid i skolan (som vi förövrigt inte gör i cheer egentligen haha) aa så vi gjorde en. Och så fick jag vara längst upp åh herregud vad jag skrek, jag ville vara längst ner egentligen (a) men alla skrattade :/ haha. Men sen så kom lilla Louise och då fick hon vara längst upp, taaaack! Aa sen trillade vi för CP antonio puttade louise så jag louise och elin ramlade rakt ner på alla andra och shit vad folk gjorde illa sig, inte vi tre där uppe då men de andra. Snacka om att alla dampade loss på honom sen haha. ¨

Jag hade matteprov oxå, oförberätt. Och det gick galant :D Har typ aldrig gjort bättre ifrån mig på något matteprov när jag tillochmed har pluggat haha! Plus att det här provet kan bara höja vårat betyg, inte sänka det :) Awiiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0