Bye Blå Porten

Nu är mina två prao veckor slut :( Buhu. Ciao blåporten lixom. Aja det var bäst sista veckan med Tove :D Aja snart ska jag ut men asså när vi var påväg hem så ringde Frida (Toves tvillingsyster) och frågade om vi kunde komma till sollentuna och köpa nån present till deras kompis fast jag kunde såklart inte. åsnebajs. Aa men imorgon ska jag kolla på miniorernas träning och sen kuta allt jag har (kondition louice:D) till skanstull och försöka hitta anna för jag kan inte nå henne på mobilen, hon har tappat den i toan -.- uuh. Aa sen blire sova över hos mig med anna my och kanske bellsona callsona. Juste jag fick två biopresentkort av blå porten :D pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0