You ain't seen the best of me yet

Haha fan jag missade förtrollad, eller jag såg slutet. Har alltid velat se den men lyckas aldrig göra det, fail. HAHAHA jag höll på dö av skratt idag, kollade egenom filmer på mobilen för jag hade så extreeemt kul (?) haha not. Men iallafall så hittade jag en video från igår hos Mange så ringer Simons mobil.

*SIMONS MOBIL RINGER* ''Ain't no other man, blablabla''

Simon: Åh nej..
Siri: HAHAHA har du den där som ringsignal?!
Simon: Nej.. asså.. det är inte meningen..
Ebba: Hahahaha!
Simon: Nej asså det är för att jag har ett tema som den kommer!


Shit vad kul, hahahaha. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tove

Halsbandet :D <33

2009-12-27 @ 01:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0