2012 med Tove & Annie

Det blev bio iallafall :) Den var så hemsk, usch fyfan! Jag och Annie kommer flytta till afrika inom en snar framtid säger jag bara, haha. Innan bion så gick jag och Tove runt lite i affärer och skulle försöka hitta julklappar, det gick inge vidare. Istället kom jag hem med en tröja till mig själv, lyckat! Haha.

Juste det allra roligaste var på reklamen innan filmen börjar ni vet.. Så var det nån tjej som såg helt drogad ut som låg ner på rygg och flög upp och jag och Annie började typ gråta haha, så sjukt äckligt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha stackare, ja man blir ju helt psykiskt förstörd av den där filmen.. x) Hemskt. <3

2009-12-26 @ 16:56:03
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0