Tralalala

Hejhej! Idag har jag faktiskt jobbat ganska bra i skolan, tycker jag iallafall :P Asså jag brukade inte vara så aktiv på slöjden förut haha, men nu är det sista året och då jobbar jag på as bra:) Sen på EAn så fick jag vara med tove och annie för rafael var min lärare då, och han är snäll. Då hände det lite grejer, men jag hade typ inget att jobba med så det var kul. Nu har jag skrivit klart en uppsats, eller aa typ lite kvar men det grejjar jag imorgon. Shit vad skönt, förra året var jag tvungen att vara klar med allt som skulle vara inlämnat på fredagar på ondagar. Eftersom att jag hade träning på tosdagar, men nu har jag en extra dag på mig:) Yaay. Enligt mig så har vi fått bästa tränings tiderna och dagarna, blir lixom inte jobbigt med skolan och cheeren, perfa! Nu ska jag fortsätta prata med Erika och magnus :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0