I ♥ Summer

Hejsan! Idag vaknade jag runt klockan 6 av att Saga vaknade (jag sov i hennes rum för jag kan inte sova i mitt rum för vi renoverar det). Kollade mobilen och svarade på några sms och somnade om. Sen vaknade jag vid klockan 9 av att Saga stod över mig och skrek Nicole. Sen var det dax att gå upp ändå eftersom att pappa, marie och Saga skulle till värmland. No way att jag åker, vad ska man göra där lixom. Nu är jag hemma här hos mamma. Men hon är i Poland just nu med jobbet, kommer hem runt klockan 10 på kvällen.. Då ska jag få massa choklad, hihi (: Äsch jag orkar inte skriva mer, ni får bilder istället, från de senaste dagarna. Puss!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Den där poolen såg ju inte lite härlig ut för det :D

2009-08-07 @ 19:58:35
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0