HAHA skrattattack!

Skolan var sjukt kul (som vanligt höll jag på säga) haha. Iallafall, sista minuterna så satt klassen och snackade med Anders (vår lärare) om lite olika grejer. Och då snackade vi om lärare som favoriserar elever. Aa och jag hatar min hemkunskaps lärare för hon gav mig VG och en annan elev MVG fast än den eleven inte hade gjort provet och missat 3 lektioner och var på samma nivå eller vad man säger som mig. Haha då började nån kille från 8an snacka? Haha herregud, han har inte ens haft hemkunskap! Såklart så började alla 9or garva åt honom och gick mot honom :) HAHA och Alexandra började snacka åt mig.

Alexandra: Ja, men det är inte det Nicole menar.
Magnus: Nej precis!
Ebba *viskar*: Haha Nicole har du fått advokater?
Alexandra: Nicole, vad tycker du om det här? Det är ju såhär du menar ellerhur?

HAHAHAHA asså fyfan vad alla började garva asså det blir tråkigt när man skriver det i bloggen men fyfaan, Jag Magnus och Sebbe började typ gråta av skratt hahaha. Sen var det massa andra roliga saker, som en video på Stina, shit vad vi garvade hahha, sen fick Simon payback. Har videorna i mobilen hahaha. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0