What's up

Hallo. Ligger i sängen, är as förkyld! Hoppas det går över snart för det gör lovet iallafall. Vill inte ligga sjuk hela veckan, blä. Ikväll skulle jag och Bella typ sova hos My men jag vet inte hur det blir. Orka att vi inte har träning, veckan blir ju as tråkig. Fast jag kan faktiskt nöja mig med att vänta tills nästa vecka, då är det cheerleading torsdag, fredag, lördag & söndag. Inte illa! Ska sätta min jävla flickis på fredagen har jag bestämt, om vi kör gymnastik :) För på torsdagen ska vi nog bara öva våruppvisningsprogram med miniorerna och seniorerna, hehe. Ska bli kul :) Men nu ska jag få i mig något, juste ja, igår hade jag så bråttom så jag hann inte äta nånting förnst klockan halv 3 tror jag det var, eller halv 4? Haha snacka om att en viss Nicole höll på dö av hunger. Så jag och Ella drog med Tove till donken :) Aja nu ska jag sluta skriva, pusshej!
Tove, Frida & Ella igår. Måste säga att det tog 5 bilder för att få Frida att le, haha!

Kommentarer
Postat av: Aleks

sv: Tack :D <3

2009-04-07 @ 13:28:23
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0