Träning! :)

Heej träningen idag gick bra trots allt. Några smällar hit och dit, men vi är grymma ändå! Och Hanna du är SÅ duktig och jag är så stolt över att gå i samma lag som dig! Det gick ju bra sen när ni körde ellerhur?! :) <3
Jag satte min flickis idag igen :) Första gången fegade jag så jag landade på magen haha, jag fick en sneblick från min tränare Malin x) Haha så jag körde igen och SATTE DEN!!! Det var jätte kul, det var lättare utan pass?! Det är sjukt men det är det :O Men jag är glad:) Och jag o Naomi körde jätte höga cradlear så vi fick beröm:)wiie. Asså alla våra toppar är så sjukt duktiga jag fattar inte hur dem kan lära sig så snabbt! Fast alla är duktiga :) Men ååh jag är glad över min flickis för det kändes bra efter den:) Pusshej

Kommentarer
Postat av: coach louiiiiii

du är bäst prutti

2009-04-24 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0