One step at a time

Hejsan. Sitter här med Tove. Båda vi ska vara ensamma hemma ikväll så hon kom hit istället. Det var igentligen meningen att vi skulle till stinsen och shoppa.. Men nu hör vi fotsteg och att nån öppnar nån dörr och mitt hus är lixom 3 våningar så vi sitter lixom helt fastklistrade i mitt rum och vågar inte röra oss. Pappa kommer iallafall om några minuter asså jag är as rädd. Men vi skriker fula ord och skrattar. Jävla cppppp. Asså vi får damp! Jag gick runt med en sladd?! Aaah det är läskigt. Vi DÖR.

Kommentarer
Postat av: Katya

sv: nej, hon är inte tjock! Jaha, var roligt! Har hon sagt något om att hon är med på den bilden? :)

2009-04-27 @ 16:40:18
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0