Cheerleading is life.

Hej alla glada! :) Kom nyss hem från träningen, ååh vad kul det var. Fast det är det ju alltid haha. Men jag har ju inflammerat knä så jag körde inte styrka eller kondition, för jag får ju inte träna för min läkare men lill malin körde inte heller för hon har ont i halsen och Louise körde inte heller.. för.. jag vet inte men nånting var det :P Aa och vi satt och skrattade ihjäl åt vår tränare Malin som skrek allt hon hade hahahaha. Louice (vår andra tränare) satt och höll för öronen haha asså det var kul:) Sen hade jag lill malin och my köpt godis till malin o lollo. Dem blev glada i think. Sen tog vi som vanligt bussen hem med coach malin, roligare än vanligt:D haha men jag och my började skratta åt en sak som var i bussen hahaha. Juste jag ska lära mig steg flickis tydligen så nu är jag nervöös men taggad:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0