Träningen var super kul fast jag känner inte anna längre

Hallo (:

Det var jätte kul idag på träningen haha!
Först mötte jag my & malin i västra skogen, jag gick av tåget så ser jag att dem går på, haha!
Så springer jag efter. Sen mötte vi Olivia K i.. kungstredgården? (stavning?). Aa sen hoppa vi på en buss, fast det var en sjukt stor hund som stod bredvid oss och typ sniffa på oss, jag höll på dö. har verkligen fobi mot stora saker. haha!

Sen vart vi lite sena, my ringde malin coach och så smart som my är så glömde hon fråga vart vi skulle av..
så jag ringde louice. så ba: VADFANVILLDU?! jag ba; va?
hahah fast hon skojade. blev skiträdd :P

Sen så körde vi massaa styrka.
Okej, en grej jag inte fattar.. varför måste alla fnissa när jag säger att jag är biff? hahaha!
och föresten är min och annas vänskap totally oooooover! hon kallar mig räka :( och hon är en slaktad oxe HAHAHAHHAHA! (vår torra humor) känner henne inte! haha nej jag skoja bara, aaaaalltid du & jag, lav ju <3


Aa men vi körde massa styrka. Det var kul .. men jobbigt :D but but ! föresten älskar jag naomi för hon sa att jag ser mkt biffigare ut nu (a)! för er som inte fattar så snackar vi om muskler xD

ska kila nu.
pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi kungsträdgården :)

pöss

2008-09-05 @ 23:14:49
Postat av: Naomi

Haha jag älskar Nicole för att hon har helt flippad humor !! x)<33

2008-09-07 @ 16:20:34
URL: http://naaomii.blogg.se/
Postat av: Nicole

hahhaha :D <33

2008-09-07 @ 16:29:22
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0