Träning

Hade träning, det gick väl bra förutom i slutet på styrkan då anna plågade sönder mig! Mohaha. Vi skulle köra ''hockeystyrka'' och anna fick mig alltid och göra extra många! Sen skrattade hon åt mina leggins och ba: Haha mormors trosooor!! (Har klippt dem :P) Men det roliga var att hon hade sånna själv ;) HAHA. På sig dessutom!

Sen så snackade vi om låtar till programmet. Top gun ska ju fixa vår låt, fast först måste vi lära oss programmet så våra små coaches kan filma och skicka in :) Iallafall så sa coach malin världens bästa låt och alla bara skrek! :D
Just ja, jag har världens flummigaste stuntgrupp! Lixom, jag och Josefin basar åt Louise! Med Olivia som bak! :D Hahah fan vad vi skrattade åt Louise, vet inte vad som hände men hon far iallafall baklänges, så började hon skrika hahah typiskt min ödla :) Sen så började hon skratta mitt i, jag och josefin (min andra ödla) kissade typ på oss av garv haha!

Sen skulle vi hem. Då gick jag, Anna & my. Gick in på donken (a) Fast vi åt bara nyttigt :P
Sen såg vi den där danny :P och jag kunde inte låta bli å smsa emelie, snacka om att hon blev förvånad & glad.
Sen satte vi oss vid samma bord XD Så snackade anna med honom (HAHAHA BARA MY & ANNA FATTAR!!) sen så gick han och då kom nån kines gubbe och frågade vad jäst var xD Så skulle jag med min såååå bra engelska (not.) förklara. Tillslut trodde han det var bakpulver hahaha!

Nej nu måste jag lägga mig vafan!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0