Träning - Suttit fast i ett hål med coach & anna :P

Hej! :) Träningen gick super! (Som alltid). Dock suger jag som bas för alla er som inte visste. (Kanske ett par myror  världen, alla andra vet).

På slutet, ehh.. fastnade jag i ett hål.. Så coach louice & anna stod och höll på kissa på sig, medans dem försökte dra ut mig. Och gud vad jag fick ont i midjan haha.
Sen typ ramlade Anna ner på golvet och höll på dö av skratt. Medans jag kämpade för att överleva. Haha!

Sen tog vi fel buss (Jag och Anna). Så Louice satt och asgarvade åt oss (igen:P).
Så ville jag inte åka själv. Så istället för att Anna gick av i Gamla stan så åkte hon med mig till centralen, och gick med mig till mitt spår! :D Sen när mitt tåg kom så gick hon! AAWW! Äkta vän eller vad :) Löv ju <3

Nej nu måste jag duscha. Imorgon blir det spexfoto! (Ja, jag går i årskurs 8. Men vår klass vill spexa i skolkatalogen, haha. Störd klass? OH YÄS!)

Kommentarer
Postat av: Coach LOL

Du är ju så knäpp så hundarna jamar.

2008-09-18 @ 23:31:54
URL: http://stylebyktorp.blogg.se/
Postat av: Nicole

HAHA! Och du är så knäpp så katterna voffar (skäller) :D

2008-09-19 @ 14:35:37
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0