Träning soon (:

Hej gullungar!

Idag hade vi spanska (uusch!) på förmiddagen och matte (usch x 2) på eftermiddagen.
Fast sigge är världens roligaste haha, vi har ju inte fått matteböckerna än, så han ba; men då får ni köra ea istället!
YAY.

Så det var chill till tusen på matten.
Sen ''intervjuade'' vi sebbe haha, fan vad kul! Och filip höll på dö av garv!
Sen så fick jag mitt älskade lilla plus bredvid mitt namn :D (asså vi har typ nån varningslista och typ hela klassen är med på den, ifall man hade pratat på passet..) aa och sigge satte plus på mig så jag inte var där längre, fast sen så satt filip cp barn och drog i min mobil så sigge tog den och så tog han bort mitt plus :(
but whatever haha!

Har träning ikväll (: najsbajs.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0