Liten vs stor

Idag har varit en väldigt konstig dag! Folk i min skola har fått för sig att jag är liten. Vilket jag verkligen inte är.
Jag är hela 160 centimeter! Men enligt dem (som är minst 170.) är det kort.
Jaja sen skulle vi mäta händer och jag hade minst. Jag som trodde jag hade stora händer.
Och sen så blev jag så jävla sur på min NO lärare Anders!
Vi har en uppgift på 5 sidor som vi ska skriva. Om nån uppfinnare t.ex. Och 7orna behöver bara skriva tre på datan.
Då frågade jag Anders hur många jag behövde skriva om jag skrev på datan och inte för hand. Och han sa 3 sidor till mig. Då sa jag det till dem andra som sa att vi skulle skriva 5. Fast vi kom fram till att han trodde jag var 7a :/ Buhu.
Förlåt att jag klagar på det men det är faktiskt min blogg!
Men på träningarna känner man sig lång! Jihoo!

Haha juste, idag på slöjden så råkade min kompis dra för hårt i nålen som hon sydde med så den nästan åkte in i ögat!
Jag ba: Oj jäklar, det var nära ögat!! Så började vi asgarva! Haha fattar ni?
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0