Lista för en gångs skull

Vart brukar du handla dina kläder?
Hum, olika. Men H&M är bäst. Men topshop är oxå good. Fan finns hundra ju. Haha.
Favoritfärg?
Blå
Hur lång är du?
1.60 exakt.
Vad fick dig att börja blogga?
Ingen aning. Tyckte väl det var kul.
Bästa bloggen? Favoritbloggarna?
Karnaah.devote.se, Lisaplace.devote.se & kompisarnas.
Skor eller väskor??
Beroende av båda!
Vilket land skulle du vilja åka till?
Hawaii eller Bahamas!
Har din bästa vän svikit dig för en kille nångång?
Öh nej.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Naomi!
Vilken är den bästa komplimangen du fått?
Haha ingen aning!
Vad har du för fritidsintressen?
Cheerleading
Vad vill du bli när du blir "stor"?
Hum. Advokat.
Gillar du Blondinbellas eller Kenzas blogg?
Kenzas. Hon är ju fan cheerleader, eller var. Tävlar iaf samma DM. 
Favotitbloggarna av dom största bloggarna?
Samma som jag skrev? Karna & Lisas. Plus att dem går på cheer! :)
Favoritbutik?
Nån godisbutik inne i stan! :)
Hur mycket tid ägnar du åt din blogg?
Asså, jag bloggar ju när jag har något och skriva.
Vilken kändis skulle du gifta dig med?
Öh. Ingen.
Har du några syskon?
Yes i have.
Hur många barn vill du ha?
Jag är 14 vafan.
Vad är viktigast - kärlek eller vänskap?
Vänskap är ju kärlek haha.
Vad läser du för sorts bloggar?
Kompisars & lite allmänt.
Vad är det som gör en blogg intressant för dig?
Ingen aning faktiskt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0