Grönan imorgon dårå

Aa Amanda ringde mig. Ska till henne runt fem.
Förlåt, men hennes såkallade kompis Gunnel, hon käftar emot i bakgrunden?
Ska komma från rätt käft. Haha inte. Amanda känner mig så mycket bättre. Så är det bara ;)
Orkar heller inte bry mig om vad hennes små kompisar tycker om mig/oss från vittra.
Vi bryr oss inte och kommer aldrig göra det. Vi är inte som dem. Thank god.
Hah hade värsta samtalet med Amanda Jarnesjö om en av dem (a).

Sötis-Tove kanske också kommer! :) Vi får se. Men hon kommer antagligen runt 12 tiden isånnafall! :)
Föresten ska ni veta att Tove inte är en av dem där uppe. Tove går i min skola och är sötast! (: Sjukt underbar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Nicole, jag käftade faktiskt inte imot, jag sa bara att amanda inte borde behöva ändra sina planer med oss, hon skulle ändå bara komma en halvtimme senare till dej. Ni skulle ju till gröna lund dagen efter. Det var bara det jag sa, förlåt om du tog illa upp, det var inte meningen

2008-09-25 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0