Flumm

Hej allihoppa! :)

Det var ganska kul idag. Eller.. det var så kul så jag skrattade tills jag fick magkramp, haha!
Först hade vi NO. Och så snackade vår lärare om ointressanta grejer. (Det var det verkligen, han sa t.o.m att det kan vara lite ''onödigt'' för mig t.ex. och lyssna eftersom att jag redan har valt vem jag ska skriva om).

Vi ska typ lära oss allt inom Kemi har han bestämt. Yeah good luck chuck..
Sen på lunchrasten pallante vi gå ner till centrum så först gick jag, annie, tove & amanda jarnesjö och letade efter mitt skåp (I knoow, har haft nyckeln hur länge som helst haha men har helt enkelt inte orkat kolla). Såklart hade jag skåpet längst ner. But whatever, jag använder det inte iaf. Lixom vad ska man sätta i ett skåp som är sjukt litet?
Vi har störda skåp..

Sen tråkade vi runt och började köra pengen haha! Sen kom dalina och satte sig. Jag och Tove (min lilla modell :D <3) mot amanda och annie. Ofc loosade vi. Haha men vi äger (: Gud vad dumma vi var! Asså för er som inte vet XD Då ska en ha pengen i sin ena hand (och i det här fallet var det bara två stycken vi mötte) alltså måste den ju va i en av fyra händer.. sen så tog vi bort annies och amandas ena hand. Så det var kvar två händer. Tove ba: asså nu vet jag!! I en av dem måste den vara! Haha smarta tove (: <3.
Sen joinade cornelia från 9an oss. Sen kom typ deras kompisar också..

Sen så hade vi svenska och jag höll på kissa på mig, jag och eve satt och garvade åt ''bongkollor'' HAHAH! Asså ni får försöka reda ut själva vad det innebär. Haha!

Juste, sen har vi ju skolfoto snart (det vi tog innan var sollentuna katalogen, alla högstadie klasser i skolor i sollentuna har en gemensam katalog.. också).
Iallafall så ska klassen ta spex foto! Haha yay! Min och alles idé. Haha nåt med att killarna ska vara emos och tjejerna fjortisar! Fan vad kul! Annars så ska jag ha på mig solglasögon och typ shorts, linne & värsta hawaii outfitten, mohaha!

helvetes långt inlägg hörrni! Vi hörs tomorrooooooow.
Pussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar man inte spex-foto i 9:an?:S

2008-09-03 @ 18:05:13
Postat av: Nicole

Anonym: haha jo, jag går i 8an. Men det är ju skolkatalogen ?

2008-09-03 @ 19:29:48
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: kimia

Hej Gumman!

glöm inte att du ska börja med ditt arbete från och med idag. Det är betyg som gäller nu och då ska du vara mer seriös när du är i skolan.

älskar dig/ din lilla mamma

2008-09-03 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0