Program

Vi lärde oss program idag och det var väl kul. Jätte kul rättare sagt. Vi tog också massa lagbilder / flumbilder med josefins system kamera! Det var sjukt kul för jag hoppade på Malin (min tränare) precis innan kameran tog kort, vi hade ju satt på självutlösare. Så Malin låg helt mosad under mig :P Fast jag fick payback, vi skulle ligga i en hög, då la hon sig på mig haha :)

Sen så var det en grej, då gick jag & naomi in i duschen och pratade. Så kom Alicia, Isabelle, Anna, My, Louise & Josefin (nån mer?) och lyssnade och pratade och blablabla. Sen skulle Anna krama mig, så kommer hon åt dusch knappen och herregud vad alla skrek, och jag stod lixom intryckt längst in, men anna blev faktiskt blötast, hihi.
Men en grej bara, min blogg kanske blir jätte tråkig för anna ska sluta blogga (primast.blogg.se) buhuu.

Nu måste jag lägga mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0