Music is in my soul

Lite Jonas Brothers i min blogg, hehe. Rubriken.

Har varit hos pappa ett tag. Har varit så osocial en människa kan bli.
Orkar nästan inte ens prata. Försökte sitta upp men det slutade med att jag låg på soffan och kollade på two and a half men. Vänner också. Fick ont i huvudet. Blä. Och nu är jag hos mamma igen och ligger i sängen med datan och tempen i munnen. Jag blir faktiskt sjuk väldigt sällan. Så när jag väl blir det så vet alla jag känner om det. Fick sms från mer än halva min klass (vi är 30 stycken!). Alla trodde det hade hänt något, haha!


Kommentarer
Postat av: tove

hoppas du mår bättre snart! <3

2008-10-02 @ 12:18:04
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0