Måndag

Imorgon så blir det Nattah och My, sen så dyker kanske Emelie upp, men jag tror inte det. Haha jag är lite negativ av mig just nu, så jag säger nej till allting. Även fast jag har ätit två glassar :) Eller nej, 3 tillochmed. Gud vad nyttig jag är! Fast iochförsig tycker mamma att det är bra att jag äter lite onyttigt. Hon säger att jag måste gå upp lite i vikt haha. Yay jag får äta vad jag vill. Okej inte riktigt, man kan ju faktiskt gå upp i vikt på ett nyttigt sätt också, men det vet alla att jag aldrig kommer klara av. Nu ska ni inte tro att jag bantar eller något, för sånt är onödigt. Haha ni kan fråga typ alla som känner mig (som jag umgås med ofta). Jag äter onyttigt all the time, typ. Haha där har jag och Bella något gemensamt!

Nu ska jag fortsätta kolla på E, världens bästa tv kanal! :) ♥ Hihi.
Puss

Ps. Never let the fear of failing keep you from trying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0