Lycka!

En halvtimme innan mitt tåg gick så frågade Malin (min tränare) om jag kunde komma och titta!!:) yay! Så jag hoppade ur sängen och bytte om till vanliga kläder från mjukiskläder och hann till tåget!
Vi fick lära oss program och det är jätte fint! Fast jag var ju inte riktigt med, jag lärde mig bara stegen och så :)
Sen åkte vi till fridhemsplan med coach malin (jag my och malin andersson) sen tog vi tåget hem.
Det hände en liten.. öh.. olycka på tåget. My råkade kasta ett äppelskrutt på en främmande människa.
Jag höll på tappa andan av skratt. Men jag försökte hålla för det. Iallafall så kunde jag inte låta bli och smsa folk om vad my hade gjort haha :P Väldigt pinsamt!
Men nu ska jag gå egenom det vi lärde oss idag i huvudet. Programmet är verkligen JÄTTE BRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0