Lista innan jag lägger mig :)

Vem är alltid snäll mot dig?
Hmm.. alla är snälla. Men Louise & Josefin tar priset :D
Vem ställer alltid upp för dig?
Amanda Gribbe (:
Vem finns alltid där för dig?
Emelie Malmgren :)
Vem peppar alltid upp dig?
Louice Nilsson (min tränare), utan tvekan! :P
Vem får dig alltid på bra humör?
Naomi Mörk Vaughn :) (eller hur det stavas <3)
Vem är din förebild?
Svårt. Har många, men.. mina tränare :) Malin Berg & Louice Nilsson.
Vem ger dig inspiration?
Nikki Elfstrand & Dragons
Vem får dig att må bra?
Tove & Annie.
Vem får dig att skratta?
Just nu? Alex hahaahah.
Vem får dig att vilja gå till skolan?
Alexandra Varga Karlsson, Ebba Rovig, Dalena Tran, Tove Söderström, Annie Löfqvist, Amanda Jarnesjö mm.

Kommentarer
Postat av: Naomi

oooh, jag är meed!

hihi yey!<333

2008-10-23 @ 10:47:07
URL: http://naaomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0