Kamera :D

Heej! :)
Idag har jag/vi varit po stranden :) Vattnet e verkligen kristallklart! Aah jag elskar det :D
Har ockso fott en kamera :P DEN E ROSA!! Och den tar faktiskt jette bra bilder.
plus att om det hender not med den kan man oka till typ el-giganten med den i sverige so for man en ny haha!
Jag har oxo badat i poolen wohoo! Det e supervarmt har borta! Som ni kanske merkt :P
Har tagit tusen bilder ungefer (inte undra po, klart jag overbelastar kameran med bilder forsta dagen jag for den :P) Hehe.
Ikvell ska vi ut till ett kopcenter. Men det e inte som om jag koper not har.
Har bara kopt en kamera & ett halsband po flyget :D silver halsband med hjarta po. Looove it.
Det finns ju inte precis snygga kleder har hahaha. :P Men men.
Just ja, dem har fina berlock armband eller vad det heter nu igen :P haha.
anna du e gulligast! (det du skrev i bfr. bloggen) <3
OCH!! jag slappar faktiskt inte bara! Jag pluggar lite & trenar program.
fast det sista e ju kul! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

det var inte så pjåkigt att komma bort till värmen vad ;)?

2008-10-13 @ 20:25:39
URL: http://withsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh Nicole jag är avis =(:P<33

2008-10-13 @ 20:48:54
Postat av: Anonym

nicole, du har två val. att komma hem & vara hemma:D eller byta plats med mig, jag vill oxå slicka på de klarblåa havet:( skoja, men seriöst åååååh va avis ja blir! jag skulle aldrig vilja komma hem

2008-10-13 @ 23:09:50
URL: http://proffsets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0