Hej jag älskar mitt lag & mina tränare väldigt mycket.

Åh träningen gick prima!:) Eller det tycker jag iallafall, hihi.
Vi måste bara bli tightare i bygget! Men annars var det as bra! Och en av dem sista gångerna vi körde med jessica så gick det ju mycket bättre! :) Yaay! Duktigt!
Haha det var kul på styrkan (haha otroligt att jag säger det!) jag och hanna höll på dö när vi skulle stå med benen i 60 grader ett tag och sicksacka :P haha så kul. Hanna ba: GRÅTER DU?! HAHA.

Efter träningen så åkte My, Jag & Anna till fridhemsplan. Anna bor på fjortisö, (HAHA sry) så det blev en liten omväg (: Men vi följde med henne till centralen så åkte hon mot ropsten osv. Så det fixade sig. Hon ska till england den bajsungen, på söndag! Kommer sakna henne! :/ Så fort jag kommer hem så åker hon lixom. Blä! Men imorgon ska vi nog vara, ska ringa Naomi oxå :)

Nu ska jag sova.
Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahah mina magmuskler är typ helt säämst :D <3 ahahahah,

2008-10-24 @ 21:15:55
URL: http://absoluthannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0