FN dagen

Hejsan. Det var inte så jätte tråkigt på skolans FN dag som jag trodde.
Eller... jag somnade nästan 2 gånger. Ebba fick dra i mitt hår så jag vaknade haha.
Hade lust och döda niorna bara! Två killar därifrån ''Nicole, redovisa nu inför heela klassen!''
DÖ. Från åttan så var det, Ebba, Jag, Linnea, Sebbe, Jacke och Sean. Haha jacke kom med sämsta kommentarerna till alla. Vi garvade ihjäl oss.
Sen var jag, Ebba, Evelina & Jacke i samma grupp. Asså det stod ''Förenta Nationerna'' på tavlan och man skulle hitta olika ord i det. Vi hittade typ 32. Så sa Sean & Sebbes grupp att dem hade 32 med. Jacke ba: Nejnej asså vi har 33, 33, 33! Dem ba: Nej nu har vi 35!
Jacke ba: OJOJ NU HAR VI 36, 36 ALLIHOPPA, 36. haha dummhuvud.

Ikväll blir det Anna & Naomi :) Ingen aning om vad vi ska göra haha. Let's seeeee.
Pussenurre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0