Fan ta birgitta

Hejsan allihoppa.
Idag så snackade jag med en väldigt speciell lärare - Birgitta.. *host*
Jag har inte hunnit redovisa en grej som vi håller på med, och då frågade jag om jag kunde göra det imorgon. Vet ni vad hon svarar? ''Nej, du får lämna in det skriftligt. Jag har inte tid'' (hon låter som en kråka) jag ba ''Men jag får ju mindre mål då?'' Asså om vi säger att jag har hälften av G-målen gröna (gula är lättare) då får jag G i svenska, till exempel. Hon ba ''Äsch, jag vet inte..'' så gick hon. D-A-M-P!
Så pratade jag med min lärare, asså vår ansvarspedagog. Han (som är normal och fattar!) sa att jag kunde redovisa imorgon på morgonsamlingen. THANK GOD. Höll på dö!
Det var lixom alla dem papprerna jag hade skrivit, plus att jag har ritat en massa kartor. Haha.
Sen fick jag fetaste häftet av min mattelärare, all den skiten ska vi kunna på provet. Jag såg ut såhär: :O
Men han ska hjälpa mig, jag var ju bortrest när han gick egenom allt -.- tack mamma.
Förövrigt var dagen rolig :) Stressad, men rolig. Vi har prao vecka 5 och 6. Jag och en kompis ska praoa på hennes pappas jobb, han jobbar typ på microsoft, vi ska jobba i deras café, yaay. Och dem har ett XBOX 360 rum som vi får vara i på rasterna, mohaha. Sen får vi godis :) Yaay.


Jaja här har ni 2 av 1000 bilder från idag, haha. Klicka på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0