Tidsfördrift

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar.
Du heter: Nicole
Låt just nu: Poker Face
Om du röker: Nä.
Beroende av: Sällskap.. typ.
Favoritkaraktär(er) i film: Gabbie, Desperate Housewives.
Vem behöver du mest just nu: En person.
Vad tror folk om dig: Vet väl inte jag.
Stämmer det: Pass
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt fula hår & mitt fula namn.
Vad säger du för att imponera på någon: Haha ingen aning.
Hur imponerar man på dig: Pass
Brukar du skratta för dig själv? Haha, oh ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Skriver helst inte det. (Det var inget sms)
Vilken är din favoritmålning? Haha orka. Jag är 14, inte 40.
Vart bor du: Stockholm
Trivs du där: Typ, bättre än göteborg iallafall.
Äger du några converse: Nope.
Festar du mycket: Varierar.
Vad har du för mobil: Sony ericsson
Är du allergisk i mot något: aa, irriterande människor.
Nästa mål i ditt liv: Allt inom cheer :)
Hur svarar du i mobilen: Aa hallå / Aa det är nicole.
Vem ringde du senast: Anna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Haha vi snackade i några timmar, vill ni verkligen höra allt?
Antal sömntimmar inatt: 8 för mamma står och pratar i telefon skit högt?!
Sov du ensam: Nej med min mormor.. :O Men JA, jag sov själv.
Tycker du om din pappa: Haha ja

Brukar du komma i tid: Om jag bryr mig om det jag ska komma i tid till, så ja.
När mår du bra: När allt är bra :)
När blev du fotad senast: Idag.
Vanligaste färg på dina kläder: Typ grått, svart, mörkblått, vitt.. ?
Är du smart: Hehe när jag vill :)
Är du aktiv i skolan: Aa men inte alltid på EA'n för alla snackar.
Vem/vilka saknar du just nu: Pass

Vad äter du till frikost : Kan typ inte äta frukost :) Men nån macka ifall jag måste.
Rakar du benen: Ja ?
När brukar du gå och lägga dig: När jag är trött kanske?
Är du blyg: Hihi (a). Njea..
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev, det är roligare. T.ex. skolkatalogen osv.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Öh nej.
Har du spytt offentligt: Ingen aning.
Har du varit full? Orka!
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Orka..  jag är en tjej.
Använder du stjärnor eller kajal: Nej jag är inte emo för er information.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Vänner :) Men typ Carro.
Är du nöjd med ditt liv: Öh ja. Eller när jag får som jag vill :)
Om inte, vad vill du ändra på: Att jag får allt jag vill.
Är du bortskämd: Nej, fast min idiotiska klass säger det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0