Ready.

Haha jag är uppe med tuppen. Vaknade faktiskt halv 7 men somnade om. Jag sitter här i pyamas, min buss går om 12 minuter och det tar drygt 10 minuter till busshållplatsen (för mig, för andra tar det ca 2 minuter härifrån) Observera att det tar lite mer än en halvtimme att fixa mig. Så pappa får skjutsa mig. Men han klagar nog inte för jag åkte aldrig hem till honom igår haha. Vad ska jag ha på mig? Blööh sånna där tråkiga & onödiga frågor som dyker upp nu på morgonen.. Egentligen borde skolan börja 15.00 och sluta 15.01. Då får man en minuts lektion och även en frisk prommenad. Einstein? Oh yäs. Ursäkta får den dåliga uppdateringen men jag bloggar nog lite mer i den andra bloggen, som endast mina vänner får läsa. Det är roligare där. Men ni får hålla ut haha. Jag skriver ju nu.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0