It's black and it's white.

Hejsan. Jahapp, då var lördagen över. En dag kvar av lovet. Jag tycker inte att en vecka är tillräckligt långt, 2 veckor borde det vara. Eller varför inte i all evighet? Skolan tar död på en, men det ger ju faktiskt resultat också. Mitt projekt gick jätte bra, hihi. Jag har tjatat på det väldigt mycket nu, men det fixar mål inom SO'n. Och det leder till bättre betyg. Skönt att Anna är hemma. Har saknat henne. Imorgon ska jag plugga, kanske med Amanda. Eller ja, så blir det nog. Sen kanske jag ska träffa Anna. Men helt ärligt så orkar jag inte. Isåfall får hon komma över :)
Yay nu skrev Cornelia på msn. Hon är typ världens skönaste.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0