Helg!

Hej allihoppa!
Idag var jag i skolan och det var sjukt kul (inte bara för att jag fick fyra gröna mål i bild och 3 i svenska, utan annat också haha) nej men jag är sjukt glad! Min lärare kom till mig och gav mig dem målen. Jag flög upp ur stolen, inte visste jag att 88-åriga Britta visste att jag borde ha gröna mål i bild! Men där ser man, men svenska var inte oväntat faktiskt. Hallå, jag pratar ju lixom all the time? Hihi. Idag ska jag till pappa, får träffa tjockisplutt syster som jag älskar sååå mycket! :) Pluppen! Sen imorgon ska jag typ inte göra något, eller vara hos pappa haha, kanske träffa nån kompis och på söndag är det träning. Då ska vi äga ännu mer än igår! Hade föresten matteprov idag, gjorde världens pinsammaste slarvfel, blööh. Jävla siffror&bokstäver! Jaja jag var iallafall nere med Tove, Annie och Amanda J på lunchrasten och så gick vi in på h&m och jag köpte en kofta så jag klagar inte. Men Torkelsnorlekspektakel är as irriterande. Unge! Hörs mer sen.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0