Header

Hej har varit sjuk idag. Inte kul, men jag läste nyss Annas blogg och hon har också varit det. Haha :) Hon ska göra en design till mig! Yaay. Det ska vara massa urklippta bilder i headern, Lauren Conrad (the hills) Top gun (världens bästa cheer lag) och såklart devils :) Sen lite annat. Du är bäst, tack så mycket :) <3
Får ont i mina händer nu :/ Och ja, båda händerna. Nu har jag ont i andra handen också. Så det är inte stukning iaf :) Fast än typ alla säger det, men det skulle nog göra ondare isånnafall ;) Kanske överransträgning? Men vad har jag gjort (?)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Hon ville bara hälsa på och se hur det var där, hö-hö ;)



Åh, Lauren Conrad är ju en favorit :D

löv ju tu! <33

2008-11-04 @ 15:40:30
URL: http://gribbe.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Hahaha ;D <33

2008-11-04 @ 16:38:43
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0