Handled

Jag har skit ont i min handled :/ Har bandage runt nu med nån äcklig salva. Det gör piss ont :( Vet inte vad jag har gjort! Sen sträckte sig min lillasyrra efter mig men jag kan ju inte lyfta upp henne för min handled är cp. Imorgon börjar skolan, och det är ännu mer cp. Fast en grej som är bra är att DM typ ska vara i Uppsala (mitt i ingenstans, i know) men då får jag träffa Jessica :)<3 Iallafall, imorgon ska jag typ till Annas skola. Ända till freakin' lidingö för att stå på händer och sen typ sitta på hennes rygg och visa det för 7or? Öhm. Normala vänner jag har. Märk min ironi. Men nu ska jag sluta skriva för det gör jätte ont i min handled.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0