Gossip Girl - Blair?

Har fått så sjukt många kommentarer om att jag är lik Blair, i håret lite i ansiktet och massor i sättet?! Och idag har 4 till sagt det i skolan, detta är sjukt. Haha Linnea och jag hade färgkrig och så lät jag henne rita på mig till slut.
Amanda: Shit! Gav du dig?!
Nicole: Ja, jag orkar inte springa runt mer haha.
Amanda: Men.. du är rosa på kinden.
Nicole: Men BRA. Då får det väl bli nytt mode.
Amanda: Haha du är ju precis som Blair när du är sur.


Efter skolan drog och och min lilla Tove till Kista C för ingen av oss har varit där på flera månader. Eller iallafall jag. Sen så skulle jag till henne efter egentligen men det blev inte av. Sen trodde jag att jag kanske skulle blanda ihop henne och Frida haha (hennes tvilling). Men det var as kul iallafall och Tove är bästelibäst :)
Tove har sagt lite korkade meningar idag oxå hahaah! :)
''Asså förlåt jag vill inte vara taskig men hon har så stor röv''
''Nicole: Frågan är typ.. Vilken färg ska man ha en varm sommardag på kläderna för att känna sig sval & fräsch? Tove: SVART!'' Haha mer kommer jag inte ihåg. Men en massa mer finns det!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: tove

hihi fett kul vi hade ida! hehe o mina "korkade" meningar ida fss....hihi bara råka slänga ut mej deom:P:P

<33<3

2008-11-10 @ 18:20:59
URL: http://girlicius.blogg.se/
Postat av: Linn

jag tycker du inte är så lik Blair..

hur har dagen varit?

2008-11-10 @ 20:39:06
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha inte jag heller xD Vet knappt vem det är:) Men jag tror dem menade i sättet och du känner inte mig, fast jag vet ifs inte ens hur den där blair är.



Det har vart prima, det står i texten ;)

2008-11-10 @ 21:31:02
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tror att det är på vissa bilder du liknar Blair och så, något, litet liknande drag. Men inte så mycket ;) Men Nicole, var glad att du inte har hennes personlighet! haha :P

iloveyou

2008-11-11 @ 08:08:58
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0