Ett inlägg om Devils

Klicka på bilderna! :)

Det här är min tränare Louice. Hon är jätte snäll, har nog världens finaste hår och skulle lätt kunna bli modell :) Hon har alltid fina kläder och är alltid glad :) Och det är så kul att se henne skina upp när vi sätter programmet :)
Det här är min andra tränare, Malin. Hon är liten & jätte söt, kolla bara på bilden :) Hon får alltid alla på bra humör och är också jätte snäll. Man kan lita på henne och hon har samma storlek som mig i föreningskläderna HAHA.
Ja, och det här är då hela tjocka släkten :D Haha not. Men det här är dem underbaraste tjejerna i världen. Alla är snälla mot alla, alla är söta och alla är så himla duktiga! Det är sjukt hur snabbt alla har utvecklats, det är kul att se. Både dem jag har känt i lite mer än i 2 år, och dem allra nyaste :) Jag älskar verkligen Devils :)

Kommentarer
Postat av: Louice

Åh vad du är söt Nicole! Men jag som modell? Haha det skulle vara någonting att skratta åt. Haha! Massa pussar och kärlek!

2008-11-08 @ 01:40:19
URL: http://louicenilsson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Gulligt :D

2008-11-29 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0