Cheerleading

Hejsan. Hade träning idag från 15.15 till 18.30 ungefär. (Med seniorerna). Det var kul, vi gjorde sammarbetsövningar osv. Jag måste bara säga att jag är jätte jätte stolt över min lilla Hanna!! :) Vi delades upp i två grupper och skulle göra ett program typ. Och Cassandra (från dolphins) och jag basade. Hanna (från mitt lag) var topp. Och Sofie (dolphins) som bakperson. Och vi skulle göra en pyramid. Hanna stod i libb, och klarade det, första gången hon provade! DM 09 here we come säger jag bara! Hihi stolt :) Sen var jag bas åt nån tjej från seniorerna med erika :) Sen när vi stretchade kom jag nästan ner i split, nästan! Yay! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haaah! Jag är också stolt :D <3

2008-11-22 @ 23:21:59
URL: http://absoluthannas.blogg.se/
Postat av: Erika

haha wie, ja det var kul och bygga med dig. :D

2008-11-23 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0